Gjensynsglede

Siste dag i Dakar tilbringes alltid på barneskolen i Dakar. Dette er mitt aller viktigste besøk i året. Det er en enorm glede å få komme på besøk. De synger og danser med brede smil, og når de roper Paaal, ja da føler jeg meg hjemme. Det er litt ekstra godt å komme hit etter en lang reise gjennom ørkenen, når du egentlig er kjempesliten og tom for energi. Det gir godt med påfyll.

Vi var en nokså stor gjeng som dro, hele Team Ullevålseter. Father Christian hentet oss og viste veien. Han jobber med gatebarn og er en enorm ressurs. Han er ydmyk og snill, og vier sitt liv til Dakar sine fattigste barn. Skolen ligger i en labyrint og man må være lokalkjent for å finne frem. Selv om jeg har vært der mange ganger og er over gjennomsnitt god til å navigere i sanddynene, så hadde jeg nok ikke lykkes i å finne frem på egenhånd.

Vil du gi et lite bidrag? kontonummer – 6079.56.72926.

2 kommentarer
    1. Så kjekt å se! Du gjør en kjempeinnsats og viser at det nytter å hjelpe og at alle monner drar:) Har du en Vippskonto for dette prosjektet? Slik at andre kan bidra med penger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg