9. plass i lag VM!!!

Alle gutta kjørte bra i motorcross idag og var ikke involvert i start kræsj, selv om jeg var nærme da tre falt rett foran meg. Vi økte forspranget til Sveits og tok godt innpå Brasil som ble nummer 8 totalt. Er superfornøyd med 9. plass!! Jeg er ikke sikker men jeg tror det er beste plassering noen sinne av et trophy team.

Jeg er veldig stolt av å få kjøre sammen med Ketil, Håkon og Kevin. Jeg har lært mye, og glad jeg fikk sjansen. De er gode, en solid gruppe som er på gang. Selv om Kjetil er rutinert og har kjørt lenge er det gøy å kjøre med “up and comming”, selv om det skiller 30 år.

6 dager og ca 40 timer på sykkelen hadde ikke fungert uten god mat i kroppen og et bra støtteapparat. Takk for flott innsats alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg