9. plass

Det er utrolig bra stemning i leiren nå. Vi hadde god laginnsats gjennom hele dagen, alle stod på og kjørte feilfritt. Det resulterte i at vi kjørte forbi Sveits som vi lå 2 minutter bak igår med 4 minutter. Nå ligger vi 2 minutter foran de. I tillegg kjørte vi forbi Tjekkia. Vi ligger nå på 9. plass sammenlagt og håper vi klarer å holde plassen gjennom morgendagen.

I morgen er det motorcross. Vi starter 45 mann om gangen. Det blir spennende og jeg kjenner det kiler litt i magen bare ved tanken. Jeg gleder meg til i morgen.

Nå pakker jeg klar campingvogna og er klar for en superrask retur til Norge når løpet er ferdig. Jeg har en båt å rekke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg