Mens vi venter

Denne videoen er fra Africa Race i fjor.. så ta en titt mens vi alle venter på en ny dag med konkurranse.
Africa Race 2016 – Pål Anders Ullevålseter

I natt må jeg stå opp kl 05.00, vi skal krysse grensen til Mauritania i løpet av dagen. Etappen i morgen er ganske enkel, litt høyre og venstre, og høyre igjen. Det blir nok ingen store utfordringer. Men, mandag kommer vi endelig inn i sanddynene og det gleder jeg meg til, for hittil har vi kun kjørt på grusveier og veier generelt. Det er i sanden jeg trives aller best og hvor min rutine er viktig. Der ute er det ingenting, og du må være mer våken.

Jeg har sett på klipp fra etappene idag. Sella kjører så fort, jeg skjønner ikke at dette skal holde helt inn, men det kan det. Han er helt gær´n. Man vet aldri hva som kan skje her ute, men jeg er veldig motivert til å kjøre bra. Men jeg har jeg lovet Mette på telefonen og ikke kræsje mer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg