Ship o hoi!

I dag har vi kjørt 40 mil på vei fra Monaco til Sete som ikke er så langt fra grensa til Spania. Nå er jeg på båten som tar oss til Nador i Marokko. Vi er fremme mandag morgen, og da er det rett på første fartsetappe kl 08. Sykkelen virker veldig bra og jeg gleder meg, samtidig er spenningen høy. Får jeg unna dag en og rytmen setter seg i kroppen, så blir det bare gøy. Godt nytt år til alle dere som følger med. Jeg skal feire dobbelt, for kl 12 stiller vi klokka en time bakover til Marokkansk tid.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg