Ferdig sjekket inn

Nå er jeg endelig ferdig sjekket inn, utrolig deilig for det har vært en hektisk dag. Det er noe jeg alltid gruer meg til i forkant, der har jeg fått “harahjerte” mer enn en gang. Alle papirer, betalinger, innstrumenter, linsens, visum og mye som man har forberedt i lang tid. Er det en ting som ikke er i orden, har det hendt at noen ikke får starte og da er pengene er borte. Men i dag gikk det fint nok engang. Etter papirgreiene så gikk de over sykkelen. Innstrumenter, antenner, sikkerhetsutstyr og mye annet. Så måtte sykkelen i noe som heter parc ferme. Der står den nå i en bevoktet innhegning i sentrum av Monaco frem til fredag kl 12. Da starter vi på en transport 40 mil til en båt som tar oss over til Marokko. Teamet fungerer og jeg slapper, så alt er på topp. 

Da er det bare å samle kreftene, for nå gleder jeg meg stort til å komme igang, det kribler litt i kroppen. Tar meg litt tid og nyter flotte Monaco by night.. og så skal jeg sette på en cowboy film.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg