Kriger for en god sak

I morgen starter det! Jeg føler meg fin og gleder meg stort til å ta fatt på reisen gjennom ørkendynene. Er ganske rastløs etter en laaang tur på båten og timer i kø for det minste lille. Jeg kommer til å gi alt, men det viktigste denne gangen er å få samlet inn penger til skoleprosjektet. Det blir som alltid langt, hardt, støvete og jævlig, men denne gangen kriger jeg for en god sak.

Vil du bidra til en bedre hverdag for barna i Dakar, støtt skoleprosjektet ved å sette inn penger på konto: 6079.56.72926.

Alle pengene som kommer inn vil gå direkte til prosjetet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg