Innsamling til barneskole i Afrika

Nå er innsamlingen til barneskolen i Dakar i full gang og pengene ruller inn, det er helt fantastisk. Passerte femtitusen her om dagen og det skal bli så godt og få gi disse pengene til skolen. Jeg skal kjøre Afrika Race som jeg vant i år men målet er å kjøre inn mest mulig penger og ikke å vinne, jeg har jo lagt opp så forventningene mine er små. Derfor har jeg utfordret sponsorene mine til å bidra med 500,- kroner for hver etappe jeg eventuelt vinner. Jeg er riktignok litt rusten, for mitt forrige rally var i januar. Navigeringen sitter som før og da er det mulig, håper jeg da.

Møter barna fra skolen som pengene går til ved målgang og dagen etter skal jeg besøke skolen. Jeg får gåsehud bare ved tanken på å hva alle disse pengene som dere alle har bidratt med, kan hjelpe de. Pengene vil gå til kjøp av diverse utstyr på skolen, og dette styres av Fabrizio Meoni Foundation. Alle pengene som kommer inn på kontoen går direkte til barneskolen.

Det har vært en drøm siden 2002 å gi noe til et prosjekt i Afrika, helst i Dakar som jeg har et forhold til gjennom rally. Derfor er det utrolig godt å gi til denne skolen som ble startet av en venn av meg som het Fabrizio Meoni som døde i Dakar i 2005. Starten på Afrika Race er i Monaco 27 desember og målgang er i Dakar 10 januar.

Jeg takker dere alle igjen for at dere bidrar til dette prosjektet. Utdanning er nøkkelen til en bedre fremtid.

Kontonummeret til prosjektet er: 6079.56.72926

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg