sølv er ikke et nederlag

Da ble det NM-sølv på meg i helgen på Bjørkelangen, gullvinner “Knerten” Gundersen var det lite å gjøre med. Selv om 2.plasser ikke er noe jeg samler på må jeg være fornøyd med egen innsats. Jeg gjorde ingen feil og kjørte bedre på denne type løype enn tidligere, og selv om det var et lite stykke frem så holdt jeg trykket oppe og jaget. Det er viktig å holde press gjennom hele etappen, du vet aldri hva som kan skje der fremme, og om noe skjer så er det viktig å være i riktig posisjon til å kunne gjøre et fremrykk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg