Suveren vinner av Africa Race

Farlig sjarmøretappe
Africa Race er ferdig, i skrivende stund er jeg like lykkelig over at det er over som mannen inni hjelmen. Pål Anders forteller om en skremmende siste etappe, en etappe som skulle være en lett sjarmøretappe, men som ble alt annet enn det.

Siste etappe var helt jævlig, det var folk, biler og geiter overalt og i løypa. Jeg kjørte først og måtte brøyte meg gjennom til tider. Mellom noen hus på en uoversiktlig stekning kom to sivile biler mot meg. Svært ubehagelig og skremmende, jeg skjønner ikke hva de har tenkt på. Men det gikk bra og jeg kom først i mål. Langs løypa stod det masse nordmenn med flagg, det var helt rått og veldig hyggelig. Jeg er jo ikke vant til å se norske flagg her nede.

Vinner av Africa Race
Opplevelsene her nede har vært helt fantastiske, akkurat slik jeg har drømt om. Det har ikke skjedd noe dramatisk, alt har gått på skinner hele tiden. Det er nesten for godt til å være sant. Det føles veldig godt å vinne, men jeg er litt utladet akkurat nå og gleder meg til å komme hjem til familien.
Pål Anders er den suverene vinner av Africa Race. Akkurat nå står han øverst på pallen i Dakar. 
Før han legger på røret hørers massiv tromming i bakgrunnen, jeg hører nesten ikke at han sier hade før det blir stille. 

NB! Førstkommende tirsdag lander Pål Anders på Gardermoen ca kl 14.00. Team Ullevålseter håper dere har anledning til å møte opp.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg