Leder fortsatt

En ny etappe er over. Telefonen ringer..Pål Anders forteller at han er svært fornøyd både med dagens etappe og over løypene. Løypen er fin fordi det er mulig å kjøre fort her, og  det føles som i gamle dager i Paris-Dakar. Det er deilig å ligge først, ikke å bli påvirket over spor etter andre førere, og jeg kan dermed ta mine egne valg uten påvirkning. Det som er synd er at de to beste i løpet har fått problemer med sykkelen, det skjedde under 1. etappe, men jeg håper de kommer sterkt tilbake og gir meg kamp. Navigeringen er vanskelig, men det er jo kjempegøy. Det er lett å miste en time på feil navigering. Det var en stor elv i slutten av dagens etappe, den var skummel dyp. Arrangøren hadde merket av hvor vi skulle kjøre over, men der var det 1,5 meter dypt så jeg måtte finne min egen vei over.

Pål Anders kom i mål på 06:54:22, det er 01:05:10 foran andremann. Han leder fremdeles. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg