“turisten”

Telefonen ringer, stemmen er rar, Pål Anders fryser. En lang og kald dag er over. Pål Anders forteller at han har kjørt med moffer på hendene hele veien, og med ryggsekk. I ryggsekken har han hatt vindklær, tykke hansker etc. Han har fått nytt kallenavn der nede, “turisten”. Han ler av navnet, men er glad for valg av ryggsekk. Før siste trandsportetappe dro han på seg alt innholdet. Han var den som var best kledd av alle og allikevel frøs han hele veien, han syns svært synd på sine konkurrenter. Det var snø over Atlasfjellene.

Videre forteller han.. Det var svært vanskelig navigasjon underveis, jeg gjorde to småfeil men rettet meg raskt inn, så jeg er veldig fornøyd med egen prestasjon. Jeg stoler kun på seg selv og ingen andre. Siden jeg ligger først i løypa har de andre spor å følge, men på de vanskeligste stedene var det steinrøys og derfor vanskelig for de andre å se sporene mine, jeg tror mange kjørte feil. Sykkelen går kjempebra og jeg er veldig fornøyd, den er helt ny og jeg har ikke fått kjørt den inn før nå. Den er smidig og raskt. Vi har blitt venner nå. Det blir spennende å se hvordan den oppfører seg i ørkensanden.

Jeg starta først og kom først i mål, det har aldri skjedd før. 

 

Bider og resultat kommer fortløpende..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg