Sykkelen min har det best med Relekta.

Sykkelen min har det best med Relektas produkter. Under Paris – Dakar, enduro-løp, trening eller her i Merzouga Rally er det Relaktas produkter som gjør at sykkelen min får den beste smøringen. Det være seg renseprodukter, olje, bremsevæske, kjølemiddel etc. Men jeg har også med meg produkter mens jeg kjører som gjør at jeg lett kan reparere hull i motoren ute i løypa. Jeg har en spesialtape, som gjør at jeg kan reparere radiatorslanger, bremseslanger og andre trykkslanger. Et annet kjempeviktig produkt som jeg også bruker på sykkelen, er Relakta sine strips. Sykkelen er utsatt for utrolig mye vibrasjoner og ting som må festes fast, så kvaliteten på stripsen er utrolig viktig.

Jeg har nå brukt Relektas produkter i 9 år og har ikke klart å finne noe som er bedre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg