Velkommen til min nye blogg

Dakar.no er nå avsluttet og jeg har startet blogg. På bloggen vil jeg oppdatere hva som skjer i hverdagen, før, under og etter løp. Jeg ønsker med denne bloggen å formidle det jeg driver med på en bedre måte enn hva jeg har gjort tidligere. Jeg er nok ingen reser til å skrive, men jeg håper at dere som har fulgt meg i mange år setter pris på en mer personlig oppdatering, og har forståelse for at det kommer til å stå mye rart på denne bloggen. 

Idag har vi pakket bilen som skal til Marokko. Jeg flyr ned den 12. oktober og blir der og trener en uke. Løpet starter 20. oktober med målgang 24. oktober. Dette løpet er ikke med i VM serien, men er en klassiker som heter Merzouga Rally. Dette blir en fin gjennomføring frem mot Africa Race som starter 30. desember i Frankrike.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg