Jakter på 10. plassen

Jeg har hatt en bra dag på sykkelen idag og kroppen virker bedre. Det var kun ved en prøve som var våt og glatt hvor jeg fikk litt problemer i noen bakker. Berget var såpeglatt og jeg kavet litt. Måtte løfte og dytte på sykkelen og da kom smertene. Jeg tapte noen minutter der. Men sykkelen er helt perfekt! Jeg kjører KTM 500 ccm og er kjempefornøyd.

Teamet er tilbake på 11. plass igjen og har tatt innpå Sveits. Nå ligger vi bare noen få minutter bak. De minuttene skal vi ta i morgen, det bør og skal gå. Italia har vi passert. Alle på teamet har kjørt jevnt, ingen feil eller kræsj. Vi kjører generelt bedre og bedre. Det lover bra for de to siste dagene.

Det er altså bare to dager igjen av lag VM / six days. Imorgen venter samme løype som idag, bortsett fra at den er mer oppkjørt og slitt. Lørdag blir det litt skog, men mesteparten av løpet vil foregå på motorcross banen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg