Beholder plassen..

Laget holder stand og beholder 11.plass i sammendraget etter dag 2. Dette på tross av en litt dårligere dag for min del. Jeg mistet hjulet midtveis. Hjulet fløy en vei og jeg en annen vei, jeg landet alt annet enn mykt. Rett på brystkassa. Jeg har vært hos legen nå, men han ville ha meg til røntgen. Han ble forbannet når jeg ikke ville. Så jeg kom meg raskt ut derifra. Han legen er jo ansatt for å få folk ut av løpet!

Kevin sin sykkel stoppet 5 min før målgang, han måtte jobbe hardt for å få sykkelen over mål for å rekke tiden, noe han heldigvis gjorde. Det er antageligvis bensinpumpen som er ødelagt. Vi har ti minutter på å fikse den i morgen før start. Det bør holde. Så får vi bare håpe at vi har rett i våre antagelser om at det er bensinpumpen 🙂

Vi har kjørt fra to land idag, men Italia som lå rett bak oss har kjørt forbi oss.. Det skjer mye ute i løypa her for de andre lagene også, mye som kan skje fremover de neste dagene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg