Lag VM i Frankrike

Da har jeg rimelig klar for six days/lag VM i Brive la Gaillarde – Frankrike. Jeg er litt nervøs. Det er ikke moro om noe skal skje med sykkelen første dagen, det går utover hele laget. Det legger litt ekstra press å være endel av et lag. Løypene er mange og alle er gjennomgått minst en gang. Første dagen er den litt utfordrene, men det ser veldig bra ut. Jeg gleder meg. Grunnen til at jeg stiller er fordi Alexander var uheldig og knakk ryggen og da manglet vi en mann. Det går heldigvis bra med Alexander forresten. Jeg skulle jo ned uansett. Så når gutta ringer og spør om jeg vil kjøre så kan jeg jo ikke si nei. 

På laget stiller, forruten meg: Kjetil Gundersen, Håkon Nohr og Kevin Burud. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg