On the road

I morgen starter første fartsetappe og jeg gleder meg. Noen av mine sponsorer har bestemt seg for å gi penger til skoleprosjektet i Dakar for hver etappe jeg vinner. Er nok litt rusten i kroppen og har ikke trent optimalt frem mot dette, men navigeringen er jeg fremdeles god på og det er viktig her nede, så da gjenstår det bare å gi gass. Jeg har allerede samlet inn over 5000 euro til prosjektet noe som er helt fantatisk. Nå gleder jeg meg bare til å møte barna i Dakar.

Her kommer litt bilder fra overfarten fra Monaco til Marokko.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg