Nummer to på prologen!


Prologen (Foto: Ingrid Aa. Østang)


I dag var det prologen. Først kjørte vi en og en, og blant alle førerne endte jeg opp på en fjerdeplass. Da alle var ferdige, fikk de ti beste kjøre om igjen, men denne gangen med fellesstart. Jeg fikk en bra start og endte opp på andreplass i den 1340 m lange løypa.


Nervøs før start. (Foto: Ingrid Aa. Østang)

 

Fellesstarten for de ti beste i prologen. (Foto: Ingrid Aa. Østang)

Men – det er i morgen det starter. Da er det 17 mil med spesialetappe og masse navigering. Fordi jeg var blant de ti beste på prologen i dag, kunne jeg velge å starte som nummer 15. Vi får se i morgen om det var et lurt valg. Det kan jo støve masse fra de foran, eller det kan være lønnsomt å ha noen andre til å åpne løypa. Jeg er spent og klar for morgendagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg